blondehair.blogg.se

Smärta

Publicerad 2012-10-17 19:15:00 i Allmänt,

Igår jobbade jag hela dagen. Sen satt jag även kvar en och en halv timma  på jobbet och väntade på pappa och pluggade fysik. Hem och äta, stallet och sedan Ung och Bortskämd och Hollywoodfruar.
 
Idag var det först körlektion. Sedan skola, då beställde jag bland annat min studentmössa :) Sedan vare fysikplugg och stallhäng. Nu har jag en "håltimma" innan Bonde Söker Fru börjar haha. Ska spendera den med min kära data och kolla på kläder och väskor och sånt kul =)  
 
Kan förklara rubriken oxå. Det började igår, hade först ont i revbenen typ hela dagen. Vid 11 tiden tror jag det var hade även min fot lyckats somna, när jag då ska resa mig upp och gå typ 4 meter bar den mig inte och viker sig så jag ramlar... haha pinsamt. Och sjuk smärta efter ett tag, igårkväll och imorse kunde jag knappt gå. Kan även tillägga att jag vakna mitt i natten av att mitt ben krampa. Idag hjälpte jag mamma lite med middagen, vilket resulterade till att jag lyckades bränna mig på stekpannan. Nu har jag ett rött finger och en blåsa. Har även ett sår på fingret som börjar bli inflammerat  samt ett skoskav...
Klantiga jag.
 
Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela