blondehair.blogg.se

Rubrik

Publicerad 2012-10-01 09:24:29 i Allmänt,

Hejhej!

Gårdagen börjades med amerikanska pannkakor, standard! Sedan pluggade jag kemi en stund och efter det bakade jag muffins till min brors kalas. Jag och pappa gick ut och övningskörde. Sedan åkte jag och mamma upp till Nobless och gosade lite med henne. Hon gneggade när vi kom in i stallet :) Efter det kom släkten (den äldre generationen) och firade min bror. Sedan var det soffläge för mig!
 
Idag har jag, som vanligt, jättelång sovmorgon. Har pluggat lite nu på morgonen och tänkte ta och fräsha upp mitt rum med lite dammsugning och lakan byte. Sedan ska jag väl se på ngt playprogram innan bussen går och jag ska möta upp ngra klasskompisar och äta innan vi börjar.
 
Hoppas ni får en bra dag, hörs nog ikväll!
 
Tävlingssugen som jag vet inte vad. LC förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela