blondehair.blogg.se

Ögonen går i kors

Publicerad 2012-10-27 21:57:47 i Allmänt,

Haft en sjukt intensiv vecka, matte d prov, fysik b prov och som om inte det räckte även högskoleprovet. Nu tänker ni att men nu har du ju lov så nu ska du inte klaga. Meeen spänderar mina lov som vanligt, på mitt jobb. Vill man shoppa och kunna unna sig fina saker måste man ju ha en inkomst! Är dock ledig på fredag eftersom det är halloween på helgen så tror hela jobbet var stängt då/halvdag, så då ska jag vaccinera mig och fika med en kompis. På lördag ska vi ha halloweenfest hemma och på söndag ska jag hjälpa till på gymkhana sm. Så har fullt upp endå, + att min supersnälla (se ironin) kemilärare la ett fett prov dagen efter lovet (!!!) vi fick iallafall flyttat det till tisdagen om det nu hjälper. Så min kommande vecka ser ut som följande; häst, jobb, kemiplugg o lite party. 

Jag ska nu krypa till kojjs för jag får inte min nästa sovmorgon (förutom imon då) förrän på fredag. Har ju ett rätt gött schema annars och har 3 sovmornar på en skolvecka (+ en ledig dag då jag jobbar). Imon väntas ridning på min ponnyplutt. Satte upp på henne en liten stund idag för första gången på ca 1,5 månad och hon skötte sig fint! Ska be min fotograf ta lite fina höstbilder på oss imon ;) Sen ska jag nog även till min morfar och fira hans födelsedag.
 
Hööööres!
 
Förra vintern <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela