blondehair.blogg.se

Märklig dröm...

Publicerad 2012-10-01 20:02:14 i Allmänt,

Inatt drömde jag en väldigt konstig dröm, som gjorde att jag inte kunde somna om...
 
Jag drömde först att jag var på min student och att hela klassen (inkl. jag) hade badringar på oss? Sedan hoppade alla ner i en pool med stundentkläder och allt, för vi tänkte att vi endå skulle bli blöta för att vi skulle åka paddan sen (vilket vi ska på vår student). När jag väl är nere i poolen kommer en ganska liten men arg sköldpadda?! Jag och två andra får panik och hoppar upp ur poolen med sköldisen efter oss. Vi springer och jag ligger sist(?!) fastän jag hade längst ben haha. Sköldpaddan var iallafall sjukt snabb och var ikapp mig så jag tvärstanar och sköldpaddan flyger in i min fot (så min sko får slem på sig) och studsar/flyger sedan ner i poolen igen. Därifrån hoppar den rakt in i en vägg och försvinner in i ett hål som är ungefär 1x1cm medan den själv med skal och allt är ungefär 20x30cm. Sedan såg jag den inte mer.
 
Haha, vad kan detta betyda? Vaknade iallafall och kunde inte somna om för såg bara den där arga (den visa sina tänder) sköldpaddan framför mig hela tiden...
 
Sköldpadda i fullfräs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela