blondehair.blogg.se

Dags att krypa till kojs

Publicerad 2012-10-13 23:50:28 i Allmänt,

Tjo!
Det var jättemysigt att vara iväg och fika med min kompis idag:) Vi satt och snackade i flera timmar om lite allt möjligt. Vi gick även runt lite och kollade i butiker, jag köpte en söt liten fest blus/linne inne på...Raglady ;o ovanligt haha ;) Visar nog bild imon!
Sedan åt jag fisksoppa o myste (mös?) lite med min familj. Satte mig och skrev ett arbete om Nobelpriset i fysik, extremt kul... Skrev även Nobl.. flera gånger, är van att skriva min prinsessas namn <3 
Avslutade kvällen med att hyra filmen "En gång i Phuket" som hela familjen satt och såg på. Är ingen filmmänniska men den var faktiskt rolig och bra.
Nu ska jag krypa ner i sängen och höra regnet smattra mot taket/rutan (eller snarare min brors Fifa ljud från tvn utanför...). Imon står det två pollar på schemat, lite plugg och bakning. Sedan Solsidan och Spårlöst. Låter som en härlig dag tycker jag!:)
 
Höres imon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela