blondehair.blogg.se

Blev inte riktigt som planerat...

Publicerad 2012-10-05 22:08:19 i Allmänt,

Dagen blev verkligen inte som planerat, det enda som stämde var att jag var i skolan haha. Ponnyn blir det ridning av en annan dag, och tur är väl det för jag har sån fruktansvärd träningsvärk så jag tror jag ska dö... första ridningen på en månad (!) + första idrottslektionen på typ 4 månader igår, det satte sina spår...
Imon är det upp tidigt o rida Coppen :) Ngn av mina föräldrar skulle köra mig (tror det är mamma för pappa ska köra min farfar och farbror den tiden..). Och eftersom mamma är hästintresserad stannar hon nog, och kanske tar kort? Vem vet? :)
Sen blir det förhoppningsvis upp till veterinären och hämta mitt hjärta <3

Nu ska jag strax krypa till kojs, sängen var så sjukt skön imorse så hoppas den är lika mysig nu...!
Ska bara slänga in ett tidsinlägg för imorgon förmiddag.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela