blondehair.blogg.se

Åh vill ta studenten nuuuu!

Publicerad 2012-10-19 21:45:00 i Allmänt,

Sitter och letar balklänningar och stundentklänningar. Hittar dock inget bra... har liksom inte lust att ge 10 000 för en balklänning haha. Men är sjukt taggad. Tror jag vet hur jag vill ha det, så ska bara hitta det med bra kvalité till ett bra pris. En sak som är säker, jag ska ha en Marc Jacobs clutch! Har dock inte bestämt vilken färg än, bestämmer det när jag har bestämt mig lite mer med kläderna, men tror jag vet... :)
Har även beställt min stundentmössa - snygg blev den.
 
Idag var det en tidig och krånglig morgon. Gick upp vid fem för att hinna köra upp min ponny till veterinären innan skolan. Var i stallet strax efter 6. Då regnet vräkte ner tappade jag min ena lins vilket resulterade till att jag inte kunde röra Nobless med min höger hand för att jag kunde få bakterier på den så att kunde bara lasta henne höhö. Tur att min ponny travade på haha. Satte snabbt in en ny lins när jag satt mig i bilen, mamma försökte då starta den. Men den gick inte igång, vilket aldrig har hänt innan. Vilket gjorde att vår ställägaren (mannen, frun fodrade) var tvungen att gå ut vid 6 tiden i regnet och hämta startkablar... bilen startade iaf. Och allt gick bra.
Mamma åkte upp vid lunchtid och pratade med veterinären och hovslagaren och hämtade henne... *trumvirrvel* min ponny har en sko igen och INGET gips, glaaaader. Hon var fräsh och fin där uppe (yy)
 
Skoldagen var lång, bara massa naturämnen. Gick bra fram till sista lektionen då hela min naturklass gav upp hoppet om vår framtid typ haha. Kaooos.  Åkte och köpte lite godis på 4gott innan jag åkte hem och fortsatte med naturplugget (nu endast matte och fysik) i över två timmar. Sen åt jag och har bara slappat. Ska surfa lite och sedan krypa ner i min säng utan att ha en klocka ställd.

Tänkte ladda upp lite läsvärda inlägg i helgen. Tänkte visa er lite ur min garderob, lite framtidsplaner, ponnybilder och lite outfits!
 
Höres!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela