blondehair.blogg.se

Nu äre viiiiinter

Publicerad 2012-12-07 17:55:43 i Allmänt,

Fullt upp som vanligt, därav att jag inte hinner uoppdatera på vardagar. Idag ahr jag faktiskt varit ledig. Gick upp lagom till Beverlyhills fruar. Sedan pluggade jag kemi. Promenerade ut till stallet, gjorde allt, promenerade med min ponny i snön, promenerade hem (med sällskap med en i stallet + hennes ponny). Kom hem lagom till ett nytt avsnitt av Bhills fruarna. Pluggade lite mer kemi och nu sitter jag här. nu ska jag och min brorner och laga middag, mina föräldrar kmr från stockholm om en stund så då ska middagen vara klar.

Förra helgen tog jag ju en frost photoshoot. Har inte laddat över bilderna än, emn i kameran ser dom fina ut. Tänkte dock be min mami att ta mer bilder imon, för nu har det kommit massa snö. Så bered er på mycket fina bilder snarast :). Idag har det förövrigt varit -16 grader...
 
Vi höres, det vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela