blondehair.blogg.se

Nu är det DECEMBER :D

Publicerad 2012-12-01 18:51:53 i Allmänt,

Årets bästa månad är här. Underbart. Började helgen med utgång med två av mina fina vänner, svinkul hade vi det =): Det var även VIP till de 100 första så vi fick parfym och bodyspray, trevligt.

Började dagen med att åka till stallet och promenera min ponny en stund.
Sedan åkte jag till frisören där hon klippte av ca 15cm, men blev supernöjd. Håret är fortfarande relativt långt men fräscht och härligt. Dock kände jag mig som ett lik typ när jag satt där i gårdagens smink och håret dyblött (hon tvätta ju det). Min frisör är bara 3 år (tror jag) äldre än mig så hon vart ju sminkad och fin sådär å morgonkvisten. Efter det åkte jag hem och åt sedan gick jag ihop med en kompis till en annan kompis där vi ett gäng bakade pepparkakshus. Vi kom sedan fram till att mitt hus var snyggast, mohahaha :D Härligt!
Nu tänkte jag sätta på hela sverige bakar finalen har fortfarande inte fått sett det(!) och rensa lite i mitt rum samtidigt.
Imon är tanken att jag och en kompis skall gå på jul på Liseberg. Hade även tänkt att hinna gå till kyrkan eftersom det är första advent. Sen ska ju ponnyn skötas och lite läxa göras.
 
Vi höres hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela