blondehair.blogg.se

Mozartkulor

Publicerad 2012-12-16 20:58:04 i Allmänt,

Nu har jag precis lämnat in de två sista skolarbeterna för denna terminen (ett skulle in på jullovet och ett v.3) men vägrar att sitta med skolarbete på lovet så gjorde klart det nu innan. På lovet ska jag slappa, vara med kompisar och i stallet och jobba. Plus plugga körteori (för gör provet på looovet).

En kompis pratade om att hon hade gjort mozartkulor så blev sjukt sugen, så har gjort dom två första lagren och ska nu gå ner och smälta choklad. Vi (min bror) har oxå bakat pepparkakor och mamma har gjort sirapskakor, mums!

Imon blir det lång sovmorgon, ska ställa klockan lagom till Beverlyhills fruarna. Sen skriver jag terminens sista prov, matte d.
På tisdagar jobbar jag och sen på onsdag får jag jullov :D astaggad!! =)

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela