blondehair.blogg.se

Min namnsdag och "Noblessdagen"

Publicerad 2012-12-10 14:29:54 i Allmänt,

Hej på er!
Haft fullt upp som vanligt. Lördagen var jag först i stallet. Sedan till stan och köpa smink och lite basgrejer. Även en present till min kompis och en julklapp. Hem och plugga lite matte. Sen iväg till min kompis som fyllt 18. Där var det mysig middag sedan gick vi ut och kom inte hem förän vid halv 4. Söndag blev det lång sovmorgon. Stallet sen och så vart det lite plugg, övningskörning och julbak.

Idag vaknade jag och skulle övningsköra. Såg på fb att dagens lektioner var inställda, hääärligt. Övningskörde och fick papper osv då min uppkörning är booookad wooho.
Kom hem och pluggade matte i 2,5h. Nu har jag fixat till en bildanalys. Ska slöa nu i en halvtimma. Sen är det Beverlyhillsfruar, yeey, i pausen blir det dock lite fysikplugg.
Tänkte eventuellt överraska mamma med middag när hon kommer hem, får se.
Jag har faktiskt väldigt bra diciplin på mig och sköter skolan, jobb och häst väldigt bra vilket jag tycker i skönt. Jag fattar inte människor som inte har ngn diciplin och slösar bort sin tid på onödig skit. Visst plugga är tråkigt, men då får man bra betyg, kan komma in på bra högskolor, få bra jobb och en bra framtid. Hellre plugga en timma varje dag och få bra betyg så man får en bra framtid än å slösa bort tiden. Kul när man i framtiden inte får något jobb för man inte har rätt utbildning för att man inte kom in där för att man inte hade bra betyg.
 
Idag är det 10 december vilket betyder Nobel aka Noblessdagen haha. Har även namnsdag, trevligt.
 
Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela