blondehair.blogg.se

Första advent

Publicerad 2012-12-02 13:22:20 i Allmänt,

Det blev en lång, ganska omedveten sovmorgon. Hade tänkt att gå upp tidigt, men icke. Vi åt iallafall den klassiska söndagsfrukosten, amerikanska pannkakor, muuuums. Har suttit en stund med en kemilabb, blev nästan klar. Det sista fattar jag itne så måste fråga min lärare imorgon. Den ska inte in förrän om en vecka så det är rätt lugnt. Nu tänkte jag plugga lite körteori innan jag och mamma ska ut till stallet och göra en photoshooot med Nobless =) Sedan blir det kolla på Stockholm International Horse Show x 2 (går två olika gånger idag) som jag tyvärr inte kan se live iår.  Ska även hinna övningsköra samt gå en stund på jul på Liseberg, stressigt som vanligt!
 
Min snygging och jag i Januari, nu är det massa frost ute. Juuulmyyys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela