blondehair.blogg.se

Inlagd med stil

Publicerad 2014-11-08 19:10:23 i Allmänt,

Hej! 
Nu sitter jag helt trött i soffan, har verkligen hållt igång hela dagen. Det började med stallet och en uteritt.. så himla kul o skönt att få rida ett helt pass igen. Eller få och få.. det är det sista jag får men det är ju min häst haha. Sedan åkte jag och mina föräldrar in till stan. Efter att ha spenderat ca 3h på NK och Åhlens samt umgåtts med Emma en timma så var det trötta och lite fattigare vi åkte hemåt. Fick tag i jättemycket fint men imorgon måste jag o mamma ner en snabbis och köpa ett överkast, en filt och några kuddar. Men nu vet jag typ vad jag vill ha till "mitt nya rum" så det blir bra.
Vad kassarna innehöll, det får ni se imorgon.
 
Endel av dagens shopping haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela