blondehair.blogg.se

Söndagsmorgon

Publicerad 2016-10-23 08:33:21 i Allmänt,

Godmorgon!
Min gårdagskväll spenderades med Emma, vi hade inte träffats på riktigt länge så vi hade väldigt mycket att prata ikapp, en riktigt mysig kväll iallafall. Jag bjöd på en god sallad med kräftstjärtar och ägg tillsammans med vitlöksbröd och dressing. Jättegott var det, och snabbt gick det att göra. 
Om en liten stund börjar jag jobba, och jobbar till strax efter 15 idag. Därefter ska jag till stallet i vanlig ordning och  efter det hem till mina föräldrar. Mamma har lovat att laga en vegetarisk rätt (jag äter ju i princip bara kyckling/kött hos dom och annars vegetariskt/fisk för att det är så himla gott, lättlagat och bra för djuren). Hon sa att det skulle bli en överraskning så det är spännande. Mina föräldrar har ju en lägenhet som är jättefin med havsutsikt, på bottenplan finns spa (med massa pooler), gym och restaurang. Boende och dess annhöriga får spaa där gratis så det händer nog även att jag badar lite bubbelpool ikväll. Taggad för denna söndag!


Haha stör mig så att jag ka ena ägget åt fel håll. Skålen är från George Jensen.



Fick ett fint armband av Emma som jag tänkte matcha med ett hårdare Marc Jacobs armrband.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela