blondehair.blogg.se

Myskväll

Publicerad 2016-10-22 12:50:51 i Allmänt,

Hej!
Uppdaterar lite snabbt nu i min lunchpaus. Jobbar nämligen 9-15 idag hemifrån. Igårkväll var Emma här, det var supermysigt och vi åkt grönsaker och popcorn o pratade ikapp livet, en riktigt härlig kväll. När jag har jobbat klart sedan ska jag givetvis till stallet. Det blir manegeridning idag då vädret inte är det roligaste. Sedan kommer Emma (inte samma Emma haha) hit på middag. Inte heller denna Emma har sett min lägenhet så det blir mysigt. Jag värderar verkligen kompistid högt och trots ett späckat schema försöker jag altid få in minst 2 tider med kompisar per vecka, kan vara en kväll eller lunch, bara man hinner ses. Det tycker jag verkligen är viktigt, man måste vårda alla relationer!
 

Gårdagens mys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela