blondehair.blogg.se

Mina kvällsrutiner med youtubers

Publicerad 2016-10-22 18:56:00 i Allmänt,

Bland det första jag köpte när jag flyttade hemifrån var en Ipad. Att det skulle vara en Apple prudukt var självklart, jag har både iphone o mac samt att pappa o brorsan har paddor. Jag använder dock bara min Ipad till en sak, och det är att se på youtubers när jag äter kvällsmat haha. Eftersom jag äter rätt sent så går det inget vettigt på tvn och då är yt bästa sällskapet.
Mina favoriter är Ida Warg och Therese Lindgren, men även Linn Ahlbom, Ellen Färnström, Andrea Hedenstedt och Familjen Wikström Malmqvist.
 
Har ni några ytterliggare favoriter tar jag emot dessa med öppna armar!
 
 

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2016-10-23 04:45:15

Så mys!

TÄVLING: Idag dyker det upp en tävling i min blogg, var gärna med och tävla :-)

Svar: Det ska jag spana in :)
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela