blondehair.blogg.se

Grattis Morfar

Publicerad 2016-10-28 17:39:00 i Allmänt,

Nu ikväll spenderar jag, mina föräldrar och i princip hela min mammas sida av släkten (utan min bror och ett par kusiner) samt min farmor och farfar på en trevlig restaurang. Min lilla morfar fyller nämligen 80år. Han har sett fram emot att fira sin födelsedag med alla sina barn o flera av sina barnbarn samtidigt länge nu så det ska bli så kul att få träffa alla samtidigt. Jag och mina kusiner är i ett stort spann, yngsta är 12 år älsta 31år tror jag. Jag hade tyvärr ingen bild på min morfar på min dator så bjuder på en bild på mig och min bror i april 2014, när min farfar fyllde 90år. Alla mina äldre lever och yngsta är morfar, and they still going strong! Så imponerande!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela