blondehair.blogg.se

Georg Jensen Bonbonjär

Publicerad 2016-10-25 16:35:00 i Allmänt, Inredning,

På min hallbänk har jag en Bonbonjär från Georg Jensen. Min bror himlade med ögonen i somras när han vara med mig på NK och jag köpte detta "påskägg". Jag tyckte det var så himla fint, då visste jag dock inte att jag skulle få sån stor användning av den. I min lägenhet låter jag generellt sett inget stök eller onödigt kraffs ligga framme. Därför är denna perfekt för jag har mina hemnycklar i ena halvan och bilnyckel i den andra. Jag gillar inte att leta efter mina nycklar i varken väskan eller fickor och därför är det så smidigt att det alltid ligger tydligt och ordningssamt samtidigt som jag försker undvika att ha något mer uppe på den bänken. Ett hett tips!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela