blondehair.blogg.se

Fullt ös

Publicerad 2016-10-26 20:43:31 i Allmänt,

Godkväll!
Nu sitter jag och äter middag framför Kardashian och bloggar samtidigt. Kom hem från stallet 20 idag vilket är tidigt för att vara mig. Men det var bara för jag var ute och promenerade Nobless idag och inte red. Veterinären var nämligen där förut och gick igenom hennes tänder och vaccinerade henne. Hon brukar alltid få feberfrossa efter vaccination men det såg bra ut idag och de senaste åren har faktiskt varit bättre. Jag jobbade ju när hon blev undersökt men fick en lapp vad som hade gjorts, tänderna blev raspade och hon hade lite vassa delar. Hoppas verkligen det är en av osakerna att hon tappat i vikt det senaste. Jag tror att det är det samt pälssättnigen i kombination att hon börjar bli äldre. Har ökat maten, ger henne ren olja i kraften så det bör göra susen. Det har varit mycket att göra på jobbet idag och när man sitter i möten och planerar novembers händelser så inser man att det är snart jag åker till florida. Jag kunde inte längtat mer. Imorgon är jag faktiskt ledig från jobbet, men jag kommer inte direkt vara ledig utan jobba mer än vanligt, men mer om det imon.
Nu ska jag blogga och yoga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela