blondehair.blogg.se

Effektiv dag

Publicerad 2016-10-17 14:33:00 i Allmänt,

Hej!
Sitter på jobbet och multitaskar. Hittills har dagen varit väldigt effektiv. Jag hann åka till huvudkontoret på lunchrasten och hämta ut en Mary Kay order. Det är så lyxigt att hk ligger 10-15 minuter från jobbet, det är nämligen hela nordens kontor så vi i Göteborg är lyckligt lottade. På jobbet har vi 1h hälsotid i veckan och jag ska inte till stallet idag då jag o mamma ska göra en rolig grej efter jobbet så var ute och gick en timma förut i den fina naturen. Tidigt imorse blev det dessutom lite internetshopping och nu sitter jag och mumsar på en god persika.

Regnet duggar nu här på västkusten och jag har en mysig eftermiddag och kväll framför mig så det är en riktigt bra måndag trots att jag är hästfri (min medryttare har henne både idag och imorgon faktiskt då hon var bortrest förra veckan och får ha henne dubbelt denna som kompensation).
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela