blondehair.blogg.se

Atm

Publicerad 2016-10-24 19:45:27 i Allmänt,

Godkväll!
Förtillfället sitter jag och äter en halvfabrikats middag, vegoschnitzel och klyftpotatis, ibland är det enkla så himla gott. Linda var här förut och vi snackade igenom allt vi missat de senaste två veckorna samt massa husmorstips till varandra haha. Vi har känt varandra sedan vi var 15 år och gjort typ allt tillsammans, underbart <3 Jag har även hunnit plugga en timma, började läsa på den nya kurslitteraturen och denna del är inom ekonomisstyrning. För några år sedan läste jag dock en ekonomistyrningskurs så denna del blir nog inga problem. Ikväll är faktiskt första kvällen på evigheter som jag har några timmar lugnt. Något som stressar mig lite men jag får väl skriva lite fakturor och göra lite struktur. Tur att man har många bollar i luften för rastlöshet är det värsta jag vet ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela