blondehair.blogg.se

27 oktober

Publicerad 2016-10-27 20:58:20 i Allmänt,

Godkväll!
Sitter och äter middag nu med lyxfällan i bakgrunden. Det är verkligen ett av mina favoritprogram då jag tycker det är så absurt, de som är med i programet är den totala motsatsen mot mig. Idag lämnade jag iallafall lägenheten vid 6.40 då jag hela dagen varit iväg på ett sminkjobb. En gammal kollega till mig kontaktade mig för ett tag sedan och frågade om jag kunde göra ett roligt jobb så tog ut en semesterdag från mitt heltidsjobb då jag har massa dagar innestående. Uppdraget var iallafall för en intern företagsfilm på woody bygghandel. Sminkade en kvinna som annars jobbar på bl.a. tv4 samt en kille. Som alltid vid fotograferingar/filmningar är ju mitt jobb det som går fortast, sedan kollar man på själva utförandet och gör någon qvickfix (typ pudra) då och då. Det gick iallafall bra och var superkul som alltid. Älskar verkligen att frilansa. Därefter har givetvis hästen fått sin motion. 
Kvällens sista planer blir lugna. Måste packa lite kläder då jag ska iväg efter jobbet imorgon. Det ska dessutom vara halloweentema på jobbet imon och helst ska vi klä ut oss haha. Då jag inte orkar sminka om mig helt dirket efter jobbet och ska dessutom ha hälsotid (promenad i naturen) så tänkte jag bara vara lite ambitiös och göra glittriga läppar och sätta lite rainstones. I sådanafall fotar jag det givetvis. Sedan ska jag unna mig en chilltimma framför veckans bästa program, Wahlgrens Värld, innan jag ska yoga, ringa ett samtal o äta lite kvällis! '
Vi hörs imorgon!

Gammal sminkbild

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-10-28 23:24:20

Tips, du skriver väldigt mycket DÅ.
Då tycker jag, då ska jag, då har jag...

Postat av: Sätilaryttaren.se

Publicerad 2016-10-30 11:29:18

Åh lyxfällan älskar programmet! :)

Svar: Eller hur, så kul :)
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela