blondehair.blogg.se

Rosa och grått

Publicerad 2016-11-01 12:56:00 i Allmänt, Inredning,

Något jag tycker är riktigt snyggt är kombinationen utav rosa och grått. I min lägenhet går ju inredningen i grå bas med rosa och silverdetaljer vilket jag älskar. Min sänghörna är inget undantag och jag vill verkligen tipsa om Mios kuddar. Alla, förutom den zickzack som är från Missoni Home köpt på NK, är köpta på Mio. Grå och rosa i sammettstyg typ, jättesnyggt och så sköna. I min soffa har jag även en rosa från samma serie, men mer om det i ett annat inlägg. Jag rekommenderar verkligen Mio om ni vill ha snygg inredning som prisvärd. Missonis inredning är ju också rktigt snyggt, men inte lika prisvärt ;)  

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela