blondehair.blogg.se

Tisdag morgon

Publicerad 2016-03-29 08:01:28 i Allmänt,

Hej igen,
Sitter i bilen och samåker för en gång skull med pappa. Påskhelgen har varit jättebra men hektiskt. Massor med jobb, bio, lite Kompishäng, horse show och såklart stallet. Nu går jag in i ytterligare en intensiv vecka med jobb alla dagar nu tisdag-söndag. Idag ska jag på en lägenhetsvisning och jag går in med stora plånboken ;) förhoppningsvis ska vi fira karro på fredag och på torsdag blir jag även till sjukhuset för en sista gång och bli utskriven, galet taggad! Hästen ska givetvis motioneras också. Blir inlägg när jag hinner helt enkelt. 
Ha det fint!

Kommentarer

Postat av: Isabel

Publicerad 2016-03-29 23:15:38

http://isabelsresa.forme.se/2016/mars/fragestund.html#comments Jag har en frågestund på bloggen nu, svarar på allt i ett videoinlägg sen!♥

Postat av: Sophia

Publicerad 2016-04-07 14:05:06

Vart har du tagit vägen? Du har inte bloggat på ett tag :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela