blondehair.blogg.se

Maxim bars x 3

Publicerad 2016-03-19 14:46:00 i Allmänt, Mat/Recept,

Mina favorit proteinbars är ju de från Maxim. Mycket protein och galet goda smaker. De jag vanligtvis äter innehåller ca 300-330kcal. Jag har hittat en mindre variant hos dom också på runt 170kcal vilket är bra när jag jobbar osv. för då äter jag 7 mål om dagen. Jag har testade tre nya varianter nu i veckan och här kommer en utvärdering av dom.
 
Almond & Caramel
Då mandel och karamell inte är mina favoritsmaker hade jag väldigt låga förväntingar på denna men den var helt klart långt över förväntan. Karamellsmaken var inte alls så stark och det kom lite mandelbitar då och då. Smaken var rätt dov men ändå riktigt god.
 
Crispy Brownie
Denna smakar choklad med lite krisp i. Då jag inte tycker om krisp jättemycket var inte förväntingarna skyhöga på denna heller. Men den var supergod. Lite lite crisp bara och annars en mjuk och god chokladsmak.
 
Double Chocolate 
En lite anorlunda bar, då själva bottnen var lite browniestuket och över var en något hårdare mousse med chokladbitar i. Blir det för mycket choklad kan det svida lite i min hals vilket det först gjorde med denna. Men jag hade faktiskt köpt två sådana barer så har ätit båda nu och andra gången var den flera snäpp bättre och jättegod.
 
Jag ger alla barer 4/5 och kommer lätt köpa alla dessa igen. Deras större barer får fullpott (särskilt jordnötsbaren) men dessa var nya småbars favoriter. 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2016-03-19 19:02:46

ser gott ut

Svar: Supergott :D
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela