blondehair.blogg.se

Godkväll

Publicerad 2016-03-23 21:52:42 i Allmänt,

Hej,
Ytterligare ett kvällsinlägg innan det är dags att äta kvällis. Dagen har som vanligt bestått av massor med jobb (fick dessutom 1-2 mer smink relaterade jobb inför april under dagens gång) samt att jag hann förbi Mary Kays huvudkontor och hämta ut en order. Ponnyn fick sig en härlig promenad på kvällskvisten. Lyssnade på Josefin o Vanjas podd och dom sa en så klok sak i stil med man kan inte styra vad man tänker, men man kan styra över vad man gör med tanken. Där satt den verkligen! Efter middagen har jag nu packat upp min MK order samt fixat mina naglar. Vi jobbar halvdag imorgon på kontoret men jag ska direkt sedan på ett möte med en fotograf innan stallet, spännande. Måste kolla upp adressen också.
Vi Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela