blondehair.blogg.se

Fullspäckad lördag

Publicerad 2016-03-19 10:33:00 i Allmänt,

Hej!
Detta är ett tidsinställt inlägg, just nu är jag nämligen på Clarion Post Hotel och har redan varit i stallet. Om min plan höll var jag i stallet 06.45, för att först ta en promenad med min prinsessa och sedan fixa allting. Varför jag är i stallet så tidigt en lördag är för att jag ska på Career Conference med ett stooort gäng Mary Kay konsulter. Det ska bli superskoj och det blir faktiskt mitt första större event med MK tjejerna. Det ska vara föreläsningar m.m. mellan 10-16 (paus för mat osv. givetvis). När jag väl är klart där ska jag åka raka vägen hem till Karro och hänga där. Tror vi köper någon middag och bara umgås. Ska bli superskoj. Mina scheman är ofta väldigt fullspäckade, men vill jag träffa människor och få in det i mitt liv gäller det att planera och prioritera. Jag förstår mig inte på människor som kan göra en grej på en dag och sedan hinner dom inte mer. Det är för mig bullshit. Du hinner om du vill. Svårare än så är det inte. Det kommer lite tidsinställda inlägg under dagens gång!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela