blondehair.blogg.se

7 år tillsammans

Publicerad 2016-03-22 09:36:00 i Allmänt, Hästar,

Den 22 mars 2009 åkte jag och mina föräldrar ner till Varberg och lastade hem min lilla bruna ponny. Ett par dagar innan hade vi besiktiat henne vilket hade gått utan anmärkning. Jag var världens lyckligaste nyfyllda 15 åring haha. Idag står vi där 7 år senare och jag kan inte tänka mig en bättre häst att spendera de senaste 7 åren med än Nobless. Under våra första år tillsammans tränade vi och tävlade ganska så mycket. Vi tränade 1-2 gånger i veckan generellt för privattränare och under perioderna där jag tävlade som mest var det ungefär varannan vecka. I ett år var hon svårt skadad och hon blev faktiskt till och med utdömd. Men jag rehabiliterade henne och hon blev frisk. Utan Nobless kan jag garantera att jag inte hade varit såhär fri i min ätstörning som jag är nu. Våra 7 år tillsammans har varit blod, svett och tårar. Men jag kunde inte varit tacksammare än att ha min prinsessa vid min sida under min tonår och tidiga vuxenår. 
Dom som säger att man inte kan köpa lycka för pengar har aldrig ägt en häst!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela